Acasă > Despre cumpărare

Despre cumpărare

1. COMANDĂ ȘI PROTECȚIA DATELOR PERSONALE

Datele de identificare valide vor fi necesare pentru comanda dvs. (nume, prenume, adresă, telefon, e-mail). Aceste date sunt necesare pentru a emite factura și pentru a vă livra produsele. Vânzătorul nu are responsabilitatea problemelor apărute din cauza datelor incorecte sau necompletate, mai ales atunci când nu a fost indicat niciun număr de telefon.
SPORT BRANDS DISTRIBUTION S.R.L., care operează magazinul www.insportline.ro, afirmă că informațiile clienților sunt stocate în conformitate cu legile aplicabile din Romania, respectiv Legea privind protecția datelor cu caracter personal nr. 190/2018 și modificările și reglementările ulterioare. Cumpărătorul, care încheie un contract, este de acord cu prelucrarea și colectarea datelor sale personale în baza de date a vânzătorului după finalizarea cu succes a contractului și până la o declarație scrisă în care nu este de acord cu o astfel de prelucrare. Cumpărătorul are dreptul de a accesa datele sale personale, dreptul de a le corecta, inclusiv alte drepturi legale asupra acestor date. Datele personale pot fi eliminate din baza de date pe baza solicitării scrise a clientului. Informațiile personale ale clientului sunt complet protejate împotriva abuzurilor. Comerciantul nu furnizează informațiile personale ale clientului niciunei alte persoane. Excepție fac transportatorii externi cărora le sunt furnizate informații personale ale clienților la un nivel minim, care este necesar pentru livrarea mărfurilor. Clientul poate solicita o cerere scrisă pentru a elimina aceste informații din baza de date a companiei.

 

2. CONFIRMAREA COMENZII

Comanda este acceptată în termen de 24 de ore, confirmarea primirii comenzii tale, precum și informații despre mărfurile expediate sunt trimise prin e-mail. Pentru a confirma unele dintre comenzile dvs. (de exemplu, achiziționarea de cantități mai mari etc.), vă vom contacta telefonic.

3. ANULAREA COMENZII

Fiecare comandă poate fi anulată în termen de 24 de ore, printr-un mail la: comenzi@insportline.ro

4. PREȚURI, PLATĂ, LIVRARE, TRANSPORT ȘI ÎMPACHETARE

Vânzătorul își rezervă dreptul de a modifica prețurile. Consumatorul comandă mărfurile la prețurile menționate pe acest site în momentul confirmării finale. Pentru verificare, consumatorul primește un e-mail de confirmare în termen de 24 de ore. Vânzătorul își rezervă dreptul de a modifica specificațiile tehnice ale produsului și culoarea, pentru a îmbunătăți performanța fără o notificare prealabilă în scris.

  • Ordin de plată - veți efectua o plată prin transfer bancar în contul nostru. Coletul va fi trimis după primirea sumei facturii în contul nostru. Dacă nu se efectuează nicio plată în termen de 14 zile de la primirea informațiilor de plată, comanda dvs. va fi considerată anulată.
  • Online cu card de credit - după trimiterea comenzii, veți fi redirecționat către interfața online securizată pentru plata cu cardul de credit Aceasta este cea mai rapidă metodă de plată.

Produsele comandate vor fi livrate în Romania, prin intermediul serviciilor de curierat rapid. La comenzile peste 500 lei transportul este gratuit.

5. TIMP LIVRARE

Termenul de livrare este de 2 până la 5 zile lucrătoare pentru livrare, cu excepția cazului în care se prevede altfel. În cazul în care comanda nu poate fi executată sau orice produs nu este în stoc, vă vom informa imediat despre acest fapt. Vânzătorul își rezervă dreptul de a anula comanda în următoarele cazuri: mărfurile nu mai sunt produse sau livrate sau furnizorul a modificat în mod semnificativ prețul mărfii. Dacă se întâmplă acest lucru, vânzătorul va contacta imediat cumpărătorul pentru a accepta alte acțiuni. În cazul în care cumpărătorul a plătit o parte sau un preț complet de achiziție, această sumă va fi returnată.

6. CERTIFICATUL DE GARANȚIE ȘI FACTURA

Factura se trimite direct cu coletul. Certificatul de garanție al producătorului, dacă este furnizat de producător. Pentru mărfurile care nu conțin certificatul de garanție inițial al producătorului, factura servește ca certificat de garanție în cazul în care sunt furnizate următoarele: numele și prenumele, numele comercial al vânzătorului, numărul său de identificare, reședința, dacă este înregistrat ca persoană juridică sau adresa de domiciliu dacă este persoană fizică.

7. RETRAGEREA DINTR-UN CONTRACT - RETURNAREA PRODUSELOR


Conform legii, cumpărătorul are dreptul să se retragă din contract în termen de 14 zile de la primirea mărfii. Dacă decide să se retragă din contract în acest termen și se menține în condițiile menționate mai jos, prețul de achiziție va fi returnat:

  • Retragerea din contract trebuie să fie întotdeauna în scris;
  • Dacă mărfurile, care urmează să fie returnate în baza acestei garanții, sunt ambalate într-un recipient diferit, poartă semne de uzură sau sunt deteriorate sau incomplete (inclusiv accesorii, certificat de garanție, instrucțiuni etc.), vânzătorul are dreptul să solicite despăgubiri;
  • Cheltuielile asociate cu expedierea și ambalarea și transportul mărfurilor către furnizor sunt suportate de către client;
  • Banii pentru produse vor fi returnati clientului prin comandă poștală sau prin transfer bancar în contul sau cel mult in termen de 30 de zile de la retragerea din contract.

Vânzătorul este responsabil în fața clientului că lucrul vândut este la momentul acceptării de către client, în conformitate cu contractul și lipsit de defecte. În caz de conflict cu contractul, clientul are dreptul să se retragă din contract. Consumatorul are dreptul, ca vânzătorul, gratuit și fără întârzieri nejustificate, să pună produsul în conformitate cu acordul de cumpărare, în conformitate cu cererea clientului prin schimbul de produs sau reparație. Dacă această procedură nu este posibilă, cumpărătorul poate solicita o reducere rezonabilă de preț sau să se retragă din contract. Acest lucru nu se aplică dacă clientul, înainte de a accepta produsul, știa despre conflictul cu contractul.

8. RECLAMAȚII ȘI GARANȚIE

Perioada de garanție începe de la data când cumpărătorul care acceptă mărfurile. Orice reclamație va fi completată prin acord individual, în conformitate cu legislația în vigoare. Cumpărătorul este obligat să verifice mărfurile după livrare, pentru a detecta posibile defecte. Dacă este detectată o astfel de pagubă, cumpărătorul este obligat să informeze imediat compania noastră despre acest fapt. Nu ne asumăm nicio responsabilitate pentru daunele cauzate de compania de livrare. Vă vom oferi informații despre cel mai apropiat centru de servicii prin telefon sau e-mail. Dacă reclamația este justificată, cumpărătorul are dreptul la rambursarea cheltuielilor necesare, suportate în legătură cu reclamația (în special costurile de transport ale mărfii).
 

Toate mărfurile sunt acoperite de garanție timp de 24 de luni, dacă nu este indicat altfel. Garanția se aplică numai defectelor de fabricație.

Garanția nu se aplică pentru:

a) defecte rezultate din utilizarea normală;

b) prin utilizarea necorespunzătoare a produsului;

c) depozitare necorespunzătoare.


Procedura de reclamație:

1. Informați-ne în scris despre reclamație prin e-mail, completând formularul online sau în scris

2. Livrați mărfurile personal sau trimiteți prin colet (fără numerar la livrare) la adresa noastră. În cazul mărfurilor mai mari, transportul poate fi stabilit telefonic cu unul din consultanții noștri din vânzări.

3. Clienții pot afla mai multe despre cursul unei reclamații prin e-mail la comenzi@insportline.ro

4. Clientul va fi informat despre finalul și rezultatul revendicării în scris prin e-mail.

9. SISTEM DE LOIALITATE

Sistemul de loialitate InSPORTline vă permite să primiți discounturi adiționale la efectuarea unei comenzi.

1.      Discountul este calculat în funcție de sumele pe care clientul le-a cheltuit la efectuarea cumpărăturilor de pe site-ul nostru.

2.      Cheltuielie care intră în calcul:

  • Comenzile realizate sub același număr de utilizator (Comenzile realizate de pe mai multe adrese de e-mail nu pot fi combinate.)
  • Comenzi chiar și de la prieteni sau rude, dar care trebuie să fie realizate de pe același cont (adresele de livrare pot să difere)
  • Comenzile ce au fost livrate și achitate.
3.     Cheltuiala totală nu include:
  • Comenzi anulate, neterminate, neplătite sau comenzi la care clientul a returnat produsele
  • Achizițiile de la unul din magazinele InSPORTline
  • Achizițiile de la magazinele partenere.

4.   Discount-ul de loialitate este adițional, fiind atribuit și la produse în ofertă sau campanii de reduceri.

5.   Discount-ul de loialitate va fi afișat după ce vă logați și introduceți produsul în coșul de cumpărături - suma totală a comenzii va fi redusă cu discount-ul de loialitate.


Notă: Operatorul magazinului își rezervă dreptul de a schimba condițiile sistemului de loialitate fără o notificare prealabilă.

10. ANGRO

Comenzile cu ridicata, livrarea, reclamațiile și garanția sunt reglementate de dispozițiile prevăzute în contractul general de vânzare și condițiile de afaceri pentru clienții angro.